
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,732
-
تعداد نویسندگان2,259
-
مقالات پذیرش شده330
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.05%
-
درصد عدم پذیرش80.95%
-
زمان پذیرش (روز)91
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات1,169,027
نقش رضایت شغلی در تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد وظیفه ای و رفتار کار ضد تولید در بازارهای درگیر با کووید-19
دوره 5، شماره 2، تابستان 1402، صفحات 90 - 106
1- کارشناسی ارشد، مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، بندرانزلی، ایران
چکیده :
پژوهش حاضر به بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد وظیفه ای و رفتار کار ضد تولید در بازارهای درگیر با کووید-19 با نقش میانجی گری رضایتشغلی پرداخته است. لذا از نظر هدف، پژوهش کاربردی محسوب می شود و از نظر روش اجرا در زمره پژوهش های توصیفی ـ پیمایشی قرار می گیرد. جامعه آماری پژوهش حاضر کارکنان شرکت بیمه پاسارگاد به تعداد 900 نفر است. حجم نمونه بر طبق جدول کرجسی و مورگان، 269 نفر محاسبه گردید. به منظور گردآوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای (جهت جمع آوری ادبیات موضوعی از طریق مقالات، کتاب ها و سایت ها و غیره) و میدانی (استفاده از پرسشنامه جهت جمعآوری داده) بهره گرفته شده است. ابزار گردآوری داده پرسشنامه استاندارد می باشد. روایی و پایایی پرسشنامه نیز بررسی و مورد تأیید قرار گرفت. تجزیهوتحلیل داده ها به روش مدلسازی معادلات ساختاری با تأکید بر حداقل مربعات جزئی به کمک نرم افزار Smart PLS3 انجام شده است. نتایج تحلیل داده ها نشان داد که همه فرضیه ها تأیید می شود. بدان معنا که بازاریابی داخلی بر رفتار کار ضد تولید، رضایت شغلی و عملکرد وظیفهای تأثیر دارد. همچنین تأثیر رضایت شغلی بر رفتار کار ضد تولید و عملکرد وظیفه ای مورد تأیید است.
کلمات کلیدی :
- 544
- 33
- 1401/09/29
- 1402/01/26
- 1402/05/26