
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,732
-
تعداد نویسندگان2,259
-
مقالات پذیرش شده330
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.05%
-
درصد عدم پذیرش80.95%
-
زمان پذیرش (روز)91
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات1,168,707
پایندگی فزایندۀ فروشگاههای پاپآپ در چارچوب استراتژیهای مکانیابی بینالمللی خردهفروشیهای مد
دوره 3، شماره 1، بهار 1400، صفحات 108 - 89
1- گروه مدیریت بازرگانی، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایران (نویسنده مسئول)
2- گروه مدیریت آموزش عالی، واحد علوم تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده :
هدف این پژوهش دارای سه بخش است: بخش اول تعیین جایگاه فروشگاه پاپآپ در قالب استراتژی مکانیابی بینالمللی خردهفروشان مد، دوم، شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مکان خردهفروشی پاپآپ و اهمیتی که خردهفروشان به آن میدهند و سوم ارزیابی نحوۀ تهیه و انتخاب مکانهای راهاندازی پاپآپ. یافتههای اصلی نقش فروشگاههای پاپآپ در چارچوب استراتژی مکانیابی خردهفروشی بینالمللی، بالأخص ویژگیها، قالبها و کارکرد را نشان میدهند. مورد آخر اهمیت آزمون و کارآزمایی بازار فرصتطلب، کاهش مخاطره، بازآفرینی، تصمیمات مبتنی بر بازده سرمایهگذاری (ROI) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، عوامل مؤثر بر انتخاب و گزینش مکان، بهویژه موازنههای بین رویکردهای منفعلانه و کنشگرانه و اهمیت شبکهها و شهود و خطمشیهای آینده پاپآپ را نمایان میسازند. این پژوهش با ارائۀ بینشی در مورد نقش فروشگاههای پاپآپ در قالب استراتژی مکانیابی بینالمللی و عوامل مؤثر بر انتخاب و گزینش مکان به زمینۀ نوظهور تحقیق کمک میکند و ردهبندی مکانی پاپآپ را ارائه میدهد.
کلمات کلیدی :