
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره23
-
تعداد مقالات1,732
-
تعداد نویسندگان2,259
-
مقالات پذیرش شده330
-
مقالات رد شده1,402
-
درصد پذیرش19.05%
-
درصد عدم پذیرش80.95%
-
زمان پذیرش (روز)91
-
پایگاههای نمایه شده47
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات1,169,269
بررسی تاثیر مربیگری مشتری مداری بر عملکرد فردی کارکنان (مورد مطالعه: بانکهای رفاه غرب استان مازندران)
دوره 4، شماره 1-2، بهار 1401 - جلد دوم، صفحات 224 - 208
1- کارشناس ارشد مدیریت
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر مربیگری مشتری مداری بر عملکرد فردی کارکنان بانک های رفاه غرب استان مازندران میباشد.پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری تمامی کارکنان بانک های رفاه غرب استان مازندران در سال ۱۴۰۰ به تعداد 230 نفر می باشند. حجم نمونه طبق جدول مورگان 140 نفر و نمونهگیری به روش تصادفی ساده می باشد. ابزار گردآوری پرسشنامه استاندارد میباشد که پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از 0.7تایید شد. براي تجزیهوتحلیل آماري یافتهها، از آمار توصيفي و استنباطي استفادهشده است. در بخش نخست، تجزیهوتحلیل توصيفي یافتهها بهصورت ترسيم جداول و نمودارهای فراوانی ارائهشده است. در بخش دوم براي استنباط آماری و آزمون فرضیات از نرمافزار آماري SPSS نسخه 24 و مدلسازی معادلات ساختاريSmart Pls استفادهشده است. نتایج پژوهش نشان میدهد که مربیگری مشتری مداری بر عملکرد فردی کارکنان تاثیر دارد .
کلمات کلیدی :
- 866
- 35
- 1400/10/11
- 00000000000/0/0
- 00000000000/0/0