دوره 4، شماره 2-10، بهار 1401 - جلد دوم، صفحات 224 - 208
نویسندگان : فاطمه طالشی *

چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر مربیگری مشتری مداری بر عملکرد فردی کارکنان بانک های رفاه غرب استان مازندران می‌باشد.پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری تمامی کارکنان بانک های رفاه غرب استان مازندران در سال ۱۴۰۰ به تعداد 230 نفر می باشند. حجم نمونه طبق جدول مورگان 140 نفر و نمونه‌گیری به روش تصادفی ساده می باشد. ابزار گردآوری پرسشنامه استاندارد می‌باشد که پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از 0.7تایید شد. براي تجزیه‌وتحلیل آماري یافته‌ها، از آمار توصيفي و استنباطي استفاده‌شده است. در بخش نخست، تجزیه‌وتحلیل توصيفي یافته‌ها به‌صورت ترسيم جداول و نمودارهای فراوانی ارائه‌شده است. در بخش دوم براي استنباط آماری و آزمون فرضیات از نرم‌افزار آماري SPSS نسخه 24 و مدل‌سازی معادلات ساختاريSmart Pls‌ استفاده‌شده است. نتایج پژوهش نشان می‌دهد که مربیگری مشتری مداری بر عملکرد فردی کارکنان تاثیر دارد .

کلمات کلیدی :
مربیگری، مشتری مداری، عملکرد فردی، کارکنان، تاثیر


مشاهده مقاله
478
دانلود
0
تاریخ دریافت
۱۱ دی ۱۴۰۰
تاریخ ریوایز
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ پذیرش
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳